lördag 25 februari 2012

Presenter

Visst är det kul att ge bort presenter!?!

Det tycker jag i alla fall!

Men behöver det alltid kosta?

Det är ju tanken som räknas!

Själv blir jag gladare för en genomtänkt present, som passar just mig, och det spelar ingen roll om den så var gratis.

Nu har jag plockat fram symaskinen, loppistyger och uttjänta kläder.

Jag tänkte sy väskor och fodral.

Men man kan ju lika gärna göra lapptäcken eller babykläder.

Jag har även knipsat av några blad från en St. Paulia (krukväxt :) och petat ner dem i en kruka med jord. Satt en plastpåse luftigt över, för att behålla fukten. Uppdrivningen av mina egna gå-bort-blommor har påbörjats.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. har köpt en mixer idag!!!
    i morgon ska jag köpa hallon, jordgubbar, banan, spenat mm.
    kram från dalsland//

    SvaraRadera