tisdag 31 maj 2016

Sommar <3

Ja, då var sista dagen av den anställningen gjord!
Nu är jag ledig!
Fri!
Helt underbart!!

Så idag firade vi, jag å brorsan.
För att jag slutade som anställd idag och för att han börjar en anställning imorgon.
Det blev grillat å lite snack innan jag cyklade iväg för att paddla kajak.

En mil på vattnet avverkades.
Halva vägen i högre tempo samt lite blåst.
Tillbaka tog jag det lugnare men ändå hyfsat tempo för mig. Nästan vindstilla.
Sol.
Kan inte nog påpeka hur mycket jag njuter av dessa stunder på vattnet.

Imorgon ska jag jobba ikapp lite här hemma, både inne och ute.
På kvällen blir det cykling ca 35 min x 2,  på skogsvägar och stig.
Och engagemang i en förening.
Med trevligt umgänge.
Tja, livet är verkligen härligt!
Ser riktigt mycket fram emot denna sommaren! <3

5 kommentarer:

  1. Grattis till sista dagen på anställningen.
    Själv har jag två månader kvar... men sensommar kan också vara fint!!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Jag är lite i samma sits... Skön sommar!

    SvaraRadera
  3. Härligt, grattis!

    SvaraRadera
  4. Grattis till friheten! Ser att du fortfarande här på bloggen länkar till min gamla blogg frivid42...om du skulle vilja uppdatera till tradevenue.se/fantastiskafarbrorfri skulle jag vara super tacksam:-)

    SvaraRadera