torsdag 2 oktober 2014

Morgonrensning

Fick igår kväll meddelande om att ett av dagens jobb blev inställda.
Därav behövde jag inte komma iväg så tidigt i morse.
Jag tog genast chansen att ta en lugn morgon och väva in lite rensning i den.

Laddade med en blåbärsdrink "extra allt" och tog sedan fram lådan med dukar.
Rensade bort sju stycken.
Har fortfarande ganska många kvar, återstår att se om de används, annars åtgärdas det säkert i nästa rens-å-röj-ryck.

Dukar ska vara upprullade på papprullar för att hålla längre, har jag fått lära mig. (de slits i vikningarna när de ligger vikta)
Tidigare har jag lagt undan en papprulle som nu kom till nytta.
Bara att fortsätta samla nu då, så fler kan rullas.
Och så ska jag se om dukarna kanske får ny förvaringsplats.

Skönt att dagens rensning redan är gjord!
Fast jag tror det kan bli en etapp två med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar