fredag 17 april 2015

Kommentarer

Det är kul att få höra andras åsikter.
Veta vad andra reflekterat över.
Hur mina inlägg påverkar andra.

Och jag besöker de som kommenterar här hos mig.
Man hittar till nya trevliga bloggar.

Men, hos en del kan man inte kommentera som anonym.
Jag vill kunna välja det och då skriva in mitt bloggnamn där.
Om jag kommenterar med min inloggning så är det nämligen inte mitt bloggnamn som visas...

Så, tycker du jag varit otrevlig och inte lämnat något avtryck hos dig,
så beror det troligtvis på ovannämnda orsak.

Att kommentera eller inte är välan kanske inte det viktigaste heller...
Men, ibland VILL jag ju verkligen kommentera något bra inlägg.
När jag känner att DET var bra skrivet, så vill jag kunna säga det!
Och så sätter anonymiteten stopp...

Nåja, går att leva med ;)
Problemet är väl egentligen inte så stort,
men jag ville ändå få det sagt!

Trevlig helg vill jag samtidigt passa på att önska er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar