söndag 28 december 2014

Kommentarer

Så härligt det är med responsen man får här på bloggen!
Värmande kommentarer.
Nya synvinklar.
Tips och idéer.

Senaste tipset var att skiva vanligt smör med osthyvel, då blir det mjukt fort.
Något jag gjort ibland när smörgås-smöret tagit slut, men inte tänkt på nu, så Tack för påminnelsen!
Ett annat var att låta yoghurt rinna av och göra färskost av det.
Inte dumt det heller! Då kan man krydda helt efter tycke och smak.

Tidigare gällde det mitt köp av brevpapper.
"du som verkar pysslig, kan du inte göra eget brevpapper av tidningar mm"
Eget brevpapper gör jag genom att dekorera (gärna färgade) papper med klistermärken eller att stämpla.
Och att göra återvinningspapper har jag tänkt på men aldrig kommit till skott med.
Fast att ha det som brevpapper har jag inte tänkt på tidigare, utan mer som pysselpapper (scrapbooking - och då bara använda syrafritt spillpapper i tillverkningen - och korttillverkning)
Men, nu är det kanske dags att prova detta! :)

TACK för era kommentarer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar