tisdag 16 december 2014

Räkningar

Idag har jag betalt räkningar för över 16,000 kronor.
För mig är detta en gigantisk summa att betala i räkningar på en månad!
Det är mer än vad jag normalt har i räkningar på ett halvår!
Och detta i en snålmånad...!!
Hur blev det så här?

Jo, en hel del utav det är kostnader för viktiga förbättringar på min bostad. Alltså en kostnad jag planerat, men inte riktigt visste när.
Och så är det ett par räkningar där jag får in pengar från annat håll (pandaförsäljningen och studiecirkel).
Uppe på det fanns mina vanliga räkningar, för cirka tusenlappen denna gång.

Och som alltid så känns det bra när man gjort rätt för sig och betalat.
Nu är det bara kvar att överföra eventuellt överskott till skuldfrikontot.
I december kan det bli flera sådana överföringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar