torsdag 11 september 2014

Dag elva

Idag har det varit en sån där dag då det går plus. Typ. (det beror ju alltid på hur man vrider, vinklar och räknar...)

Blev många timmars jobb, så då är jag mer ledig en annan dag istället.
När jag kom hem hade dottern och min ena bror lämnat kvar en flaska smoothie efter deras filmstund här i stugan. Det blev senare min kvällsmat.

Plockade ihop en hink fallfrukt och stuvade in i arbetsbilen tillsammans med två lådor "urväxta" uteleksaker och lämnade av hos mina föräldrar när jag ändå skulle iväg och lämna bilen. (har syskonbarn som kommer på besök nu som troligen uppskattar leksakerna)
Fick mat hos dem.

Och flera av mina syskon hade kommit dit från olika plaster i Sverige och Norge.
Av en syster fick jag träningskläder och dottern fick kläder hon behövde.
Och av en bror fick jag två flaskor grönsaksjuice.

Vad mer kan man önska?
En god natts sömn och mer trevligt umgänge imorgon :)
Godnatt!

Ps. Var sååå nära att falla för frestelsen att stanna till vid matbutiken och köpa mig nåt sött efter jobbet, var sugen på Kesella vanilj.
Men som tur är är jag bekväm av mig, så jag "orkade" inte stanna!
Phu!
Det var nära!

1 kommentar:

  1. Bra att du stod emot sötsuget! Själv åkte jag dit på nybakt bröd idag...

    SvaraRadera