tisdag 9 september 2014

Dag nio

Idag var jag frusen (trött...) när jag kom hem.
Startade ugnen och fick snart upp värmen.
Tillagade paj (spannmålsfri och nästan mejerifri) av kantarellerna jag plockade häromdagen.
Använde mig också av gräslök från min trädgård.
Blev riktigt god!
Passade även på att baka frallor (även här spannmål/mejeri-fritt) när jag ändå var i farten (då förra brödet snart är slut).

Sen var jag redo för 1,5 timmes kajakpaddling.
Perfekt väder för denna aktivitet. Härligt!
Och jag måste ju se till att nyttja kajaken så kostnaden per tillfälle sjunker. :)
I skrivande stund ligger kostnaden på 1100:-/gång - om man slår ut priset på antal gånger jag varit ute med den...

Det har varit givande att läsa vad andra snålmånad/superspar-utmanare gjort under första veckan.
Det har väckt nya idéer hos mig.
Tack! ni där ute, för inspirationen!!
Så, till handling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar