onsdag 3 september 2014

Dag tre

För att peppa mig själv skriver jag inlägg varje dag nu i början, återstår att se om det fortskrider så utmaningen igenom.
Är det någon mer som blir inspirerad av att läsa är det extra kul!

Idag har jag gjort nyttig och god drink av bland annat fjolårets blåbär.
Hade även i grönt pulver (alger mm) för att försöka hålla oss friska nu när det går förkylningar och annat.
Det är ett hett spartips - förebygg så du håller dig frisk!

Så har jag provkört elgräsklipparen en första gång.
Och jag tror att jag gillar den, men ska använda den mer innan jag bestämmer mig.
Nu står batteriet på laddning.

Och ikväll blev jag bjuden på middag som tack för hjälpen att fixa jobb.
Gott, trevligt och billigt :)
Fick även med mig en plåtburk, en ljuslykta och en tavla därifrån.
Nu är de sakerna redan på sina nya platser här i stugan.

Rensar ut lite nu och då med.
Har fotat några saker idag och ska lägga ut på nätet.
Är de inte sålda om en vecka lämnas de till idrottsföreningens loppmarknad.
Att lämna in saker där är ett bra sätt att bidra till föreningens ekonomi, tycker jag.

Ja, det var dagens!
Hejs!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är kul att läsa små dagliga funderingar och tips så fortsätta gärna med det så länge inspiratinen finns.

    SvaraRadera