tisdag 18 november 2014

N.N. Sammanfattning v.2

Jag har gått och lagt mig ca 21:30 hälften av veckans kvällar och vaknat mellan fem och sex alla dagar. Har däremot inte stigit upp "i tid" alla morgnar.

Jag har gjort avslappningsövningar alla dagar men bara legat på spikmattan ett par kvällar.

Yogan har jag ännu inte kommit igång med - blev platsbrist igen, då syster med son flyttade in.

Homeopatdropparna tog jag två gånger varje dag utom en eller två då det blev tre gånger.

Vetemjöl- och socker-frosseriet fick ett tvärt slut och jag är så glad för det!

I lördags satte jag och syster igång med en utrensningsdiet och det händer grejer med kroppen!
Bland annat så har det sista av mitt 11 år gamla gravidhäng på magen i form av slappt skinn dragit ihop sig så det syns tydlig förändring.

Jag har gått på fler ayurvediska behandlingar.
Verkligen välgörande!

Och säkert ett resultat av allt ovanstående tillsammans så är jag stundvis helt smärtfri i min "whiplash-nacke"
Helt underbart!!

Ja visst ja, Fitbiten var det också.
Jag går vanligtvis mellan tio och tolv tusen steg vanliga vardagar, tack vare rörligt jobb och hundpromenader.
Men någon dag var jag uppe i 16.000 steg.

På helgerna har jag tagit det lite piano och legat runt 3-5.000 steg.
Beror ju på vad jag företar mig på min lediga tid. Och så tar dottern större ansvar för hundarna på helgerna.

2 kommentarer:

  1. Det går bra för dig! Vad glad jag blir. Och lite "avnings-sjuk"! ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat! Var även jag på en ayurvedisk behandling för någon vecka sen. Väldigt många saker känns väldigt mycket lättare efter det :)

    SvaraRadera