söndag 30 november 2014

N.N. Sammanfattning v. 4

Då var det dags att sammanfatta sista veckan i NyttigaNovember.
Denna vecka har inte varit lika kaosartad som förra, men strukturen har det fortfarande varit lite si och så med.

Homeopatdropparna har tagit slut, får nya nu på onsdag, så de har inte intagits alla dagar.

Avslappningsövningar har jag gjort en hel del. Har även stretchat mer och gjort flera yogaövingar och någon från Pilates.
Men stugan har grott igen mer under veckan så helt yogaprogram har inte blivit av, pga platsbrist.

En helt ledig och oplanerad helg har jag haft och jag har kopplat av ordentligt på annan adress, vilket varit skönt.
Och uppröjandet här hemma har sparats till senare tillfälle...!

Gällande maten finns mer att önska...
Men jag har fortsatt äta en hel del utrensande mat och provat lite nytt paleo.
Så det går i alla fall framåt, trots vissa snedsteg och ett och annat bakåt.

Något jag funnit ut är att jag sover bättre efter en längre kvällspromenad.
Så nu går jag längre sträckor med hundarna på kvällen.
Därför ökar stegmängden per dag med.
Totalt denna vecka ligger jag någonstans mellan 80- och 90-tusen.
Inte fy skam! :)

Känner mig nöjd med månaden, men än finns det mycket kvar att jobba med, så det är bara att fortsätta!
Fortsätta tills nya vanorna verkligen är vanor och går av sig självt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar