fredag 26 september 2014

Dag tjugosex

Ikväll fick jag med dottern på rensningståget.
Jag började gå igenom lådorna på toaletten och hittade en del att plocka bort.
Vissa saker skulle bara byta plats här i stugan och annat ska lämna oss helt.
Sen tog jag ut korgarna med hårspännen och -snoddar. De gick vi igenom tillsammans. En del kunde genast slängas och en hel del kommer gå med posten till hennes lillasyster.
Så skönt att äntligen få detta gjort!
Jag har tänkt på det tidigare gånger när jag rensat, men inte kunnat göra det utan dotterns hjälp.

Detta med att rensa ut är ju en perfekt syssla under snålmånaden. En gratisaktivitet! :)
Så med OrdentligtOrdningsammaOktober så blir det väl snålmånad då med...?!
Rensar man var dag för att få ordning, så hinner man väl inte spendera några pengar...

Dagens reflektion!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar